Montag, 9. Juni 2008

За всички, които си пожелаха :))

Здравейте, приятно ми е да се запознаем :))

За тези, които ме познават, няма да се обяснявам много, за останалите- имам една молба- аз съм типичният представител на зодията Близнаци, с постоянно променящи се настроения и крайно непостоянни желания, така че моля, не ми се сърдете, ако и този блог се окаже променлив и непостоянен като мен :)

И така, за всички, които си пожелаха- тук ще събирам моментите от моя живот, които ме бележат по някакъв начин, впечателнията ми за хората и света, за хубавото, лошото, смешното и тъжното.

Самата аз се определям по- скоро като скучен човек, но имам невероятната способност да привличам интересни и колоритни индивиди. Намеря ли такъв екземпляр,обикновено природното ми любопитство до такава степен се изостря, че се залепям като пиявица за въпросния и смуча от неговото битие и преживявания колкото мога, анализирам, мисля, наблюдавам и разсъждавам. Това ми напомни за един приятел от времето, когато живеех в Германия- когато нямаше какво да прави, обикновено си купуваше две бири, отиваше на централната мюнхенска гара и с часове стоеше и просто наблюдаваше хората. Няколко пъти съм стояла и аз- ще се изненадате колко интересни неща могат да се видят. В този ред на мисли, липсва ми метрото. Жалко, че в Загреб няма метро- сигурно ако имаше, сега щях да стоя завряна под земята и да пиша :)))

От друга страна, този град е толкова богат на впечатляващи личности, че няма нужда дори да ги търся- те сами ме намират...:)

Keine Kommentare: